akvarellkurs

Nu har jag anmält mej till en akvarellkurs som börjar i september. Är väl lite tveksam, men känner jag att jag inte orkar med det när jag väl börjar arbetsträna så får jag väl hoppa av. Fast jag ska ju inte börja arbetsträna förrän bilkörningen känns okej, och det är ju den som är den jobbiga biten med en kurs. Att vara där är ju inte jobbigt.

Jag kommer inte igång med målningen på egen hand, känner jag. Och det är ju någonting som jag vill göra. Och som kan fylla all min tid med mening.

Och mamma har lovat att skjutsa mej om körningen inte funkar. Men det gör den nog. Efter ett par gånger iallafall.

Snart läggdax. Jag är jättetrött, trots tuppluren jag tog i förmiddags.
Midi ligger i sängen och är kokhet. Har nog en sjukling här hemma imorgon. Ska nog lämna Mini på dagis iallafall. Annars blir det ingen vila för storasyster.

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Sitter i samma tankar som du. börjar jag arbetsträna får jag hoppa av kursen. Fast jag ska inte gå akvarellkurs. Vet inte vad jag ska gå, men nått, för att komma ut och komm igång lite.
Kan inte alltid köra bil jag heller, men försöker att planera utan att låta det stoppa mig.

2007-08-20 @ 22:38:04
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Di

Vad roligt...jag gick på kurs med mina tjejer när dom var små, tillsammans gjorde vi underverk :-) men bra att du gör något för dig själv..klart du fixar bilen...du är på väg mot nya mål. Natti på dej och kram..tack för födelsedagshälsningen.

2007-08-20 @ 23:59:31
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0