coop-besök

Är hemma igen efter en shoppingtur till Coop med hela familjen. Hela turen gick bra - både bilkörningen och affärsbesöket. Så skönt!!!

Barnen fick betalt för sommarens maskrosplockning - varsin My Little Pet (bra lön för Minis femton blommor...). De har länge stått på önskelistan och nu såldes de ut för halva priset. Ångrar nästan köpet. De låter hela tiden.

Igår såg vi på film, The Fountaine. Mycket vacker och jag gillar filmer där man måste tänka lite också. Och det behövdes verkligen här. Jag har inte orkat se sådana filmer på ett par år, så det här var ju ett framsteg.

Kommentarer
Postat av: Smillan

Åh vad bra att det gick bra på Coop. Fatta vilka framsteg du gör!
Kramar

2007-08-19 @ 16:58:46
Postat av: Di

Jag tycker det är många saker du gör som du ändå inte gjort förr, vad jag kan förstå av dina inlägg. Allt går inte så fort att förändra,men jag tycker det verkar som du gjort mycket nya saker ändå! Jag roade mej med att läsa lite gammalt "skräp" här och då insåg jag att herre min je vad jag har förändrats! Inte över en natt..men tiden..den har varit min vän...Kämpa på...Nattkram Di

2007-08-19 @ 21:12:01
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Tack för påminnelsen, båda två! Ibland ser jag bara det negativa... Kramar till er!

2007-08-20 @ 12:52:59
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0