det är mycké nu...

Nästa vecka är full av jobbiga saker. Kanske inte så konstigt ändå att jag mår lite kasst.

- Måndag ska jag ut och äta med kompisar (vågar jag köra, så att övriga kan ta en öl? Jag ska ändå bara dricka vatten...eller vill de andra åka buss...hjälp!....).
- Tisdag lovade jag ju att jag ska börja träna med H. 
- Fredag har jag tandläkartid. 
- Måste kontakta jobbet och tacka nej till jobbfesten som är på lördag. Jag anmälde mej till festen innan sommaren.
- Lördag ska jag och mannen gå ut och äta eller gå på bio.
- Jag har glömt bort att ringa om ny läkartid. Måste göras på måndag.

Jag ska skjuta fram tandläkartiden. Bättre att gå dit när jag kan köra ensam.

Tandläkartiden och jobbfesten påminner mej om en förhoppning jag hade om att jag skulle vara så pass bra att jag kunde klara av det nu. Men så är det ju inte. Och det gör mej lite ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0