det stora äventyret

Jag har sovit gott, efter omständigheterna.

Idag ska jag besöka mitt jobb. För första gången på elva månader.
Nervöst. Oroligt.

Men kravlöst. Det är öppet hus idag. Ingen som väntar på mej. Jag kan åka hem när jag vill.
Skönt. Det kan nog inte bli en bättre första gång.

Och roligt för barnen. Alla robotarna. Fast inget kontor att visa. För jag har inte längre någon arbetsplats.

Nervöst. Oroligt. Fast spännade. Och lite roligt. Faktiskt.
Fokuserar på hur bra det kommer att kännas när jag gjort det.

Ett steg närmare återgången till jobbet. Ett ganska stort steg. Första gången...

Och motorvägen. Jag har åkt sträckan fyra gånger i sommar. Ända till Malmö. Den förhållandevis korta biten till jobbet är ju ingenting i jämförelse. Kommer att gå jättebra!!!

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Visst kommer det att gå bra! Jag håller tummarna för dig.
Trevlig helg!

2007-08-25 @ 09:59:53
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: maria

Kommer att gå kanon!!! snart läser vi här om hur bra allt gått!!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0