hemma välbehållen

Hemma igen. Det gick ju bra på jobbet. Jättebra. Ingen ångest alls, mer än när guidningen blev lite seg. Men det var nog mer min panikångest som spökade, och hade inget att göra med att jag var på jobbet.

Skönt att ha det avklarat. Första gången är ju den värsta. När man har en massa konstiga föreställningar om hur det ska bli, som nästan aldrig infrias.

Vi kom i slutet av dagen, så det var inte så mycket folk. Och det var ju skönt. Men jag pratade med några. Och alla frågade om jag var mammaledig. Bra att de tror det!!! Och det kändes inte jobbigt att berätta som det var heller.

Och faktiskt så kändes det riktigt bra att vara tillbaka. Om jag inte tänker på min nya tjänst, så känns det positivt.

Vi gick rundturen tillsammans med IT-chefen. Så mannen fick en specialvisning av serverrummet.

Nu ska jag gå och sova en stund. Ikväll  ska vi ut och äta. Ska bli kul! Kanske kan jag unna mannen att ta en öl. Om jag vågar köra hem då, vill säga. Det bestämmer jag när vi är där. Jag har ju gjort mer än tillräckligt mycket bra saker idag!

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Det är så kul att komma in i din blogg och läsa att det gått bra. :)
Hoppas ni får en trevlig kväll, det är du förtjänt av.

2007-08-25 @ 15:59:05
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Di

Instämmer i föregående inlägg! :) bra ju...själv har jag haft en "skitdag" men den är snart slut KRAM och hoppas kvällen blev mysig ;)

2007-08-25 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0