jag har åkt buss :)

Har gjort en massa jobbigt idag. Som har gått jättebra.

Bilresan flöt på bra. Jag satt och underhöll brorsdottern med diverse sånger och trams. När vi burit in alla grejjer i syrrans lägenhet gick vi och åt glass. Och sedan gick vi till affären och handlade frukost.
Jag och syster sover i hennes gamla lägenhet. Och vi åkte buss hit!!!! Jag har inte åkt buss på snart ett år. Visserligen åkte vi inte så långt, men ändå.

Vi har haft jättekul. Kommer inte ihåg när vi var bara vi syskon och mamma senast. Brorsan är mycket roligare när inte sambon är med. Lite tråkigt att han inte är riktigt sej själv med henne.

Imorgon väntar massor med utmaningar. Men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0