minnet...

Vaknade av en gråtande Mini vid fyra och kom yrvaket på vad jag hade glömt. Blöjan! En iskall liten flicka låg bland blöta sängkläder. Stackarn! Hur kunde jag glömma det???

Jag måste skriva upp allting (tur att jag är så organiserad från början) annars glömmer jag. Jag går ofta omkring med en obehaglig aning om att det är någonting som jag har glömt.

Det händer flera gånger om dagen att jag går iväg för att hämta något och sedan kommer jag inte ihåg vad det var. Ibland kommer jag inte ens ihåg att jag hade ett ärende utan börjar göra något helt annat.

Tur att jag skriver det här, för nu kom jag ihåg att jag måste ringa om läkartid idag. Något som jag borde ha gjort senast för en vecka sedan, men det var helt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0