nu är jag pigg

Sov bort förmiddagen. Får väl acceptera att jag är trött just nu och faktiskt gå och lägga mej igen när jag kommer hem från dagis. Annars slumrar jag ju ändå till på eftermiddagen.

Har strukit och fotat kläder på löpande band. Ska lägga ut dem på tradera i kväll. Har för mej att jag har en kasse någonstans som väntar på rätt säsong. Som är nu. Men var kan den vara???

Nu har jag gjort mej av med alla mammakläder (snart). Utom ett par nostalgigrejjer. Bravo!

Flera av er skriver om städning. Och här är det städdag idag. Stort behov och kalas i helgen. Lovade barnen att vi ska till Bibblan efter dagis idag. Men sen blir det raka vägen hem och plocka fram dammsugaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0