svart blogg

En bra sak med rss-läsare. Bloggar i svart är så jobbiga att läsa så dem brukar jag oftast skippa, men med läsaren blir det ju i vitt.

(Uppdatering: Svart bakgrund alltså.)

Och svart kaffe. Eller med mjölk. Shit, nu har jag druckit en kopp kaffe iallafall. I uppiggande syfte.
Är  trött (trots att jag la mej strax efter tio) och tung i huvudet. En förkylning på gång? Hoppas inte!
Men en kopp då och då är ju ingen fara. Mmmm...så gott!

Alla barnen har kompisar här och jag borde städa. Medan man röjer kommer man efter men den vanliga städningen har jag märkt. (Mannen kaklar fortfarande, så det känns som att det faller på min lott att städa idag.)

Jag ska bara...


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

haha... även jag "ska bara" Ha en bra dag!

2007-08-03 @ 12:28:20
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Di

Tack för inlägget om svart blogg, jag insåg precis när jag tittade mej i spegeln, att jag lägger ner min "svarta blogg" jag behöver den inte längre...varför ska jag välja att spy ut det jag inte längre kan göra något åt? Ingen vill läsa det iallafall, inte ens jag..det är ju bara jobbigt igen.. Nä...nu ska jag bara ägna min energi åt det jag kan göra något åt, låta det förflutna vara och leva nu och framåt. Kram på dej!Och tack! :-D

2007-08-03 @ 12:30:18
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: malve

Di: du har en hängiven läsare i mej. vore synd om du slutar. Kram!

2007-08-03 @ 13:00:48
URL: http://malves.blogg.se
Postat av: Di

Tack för dom orden. Jag hade startat en blogg där jag bara skrev om det hemska i mitt liv, den tog jag bort nu. För insåg faktiskt när jag läst det jag skrivit där att jag inte vill att andra ska ta del av det, och att det faktiskt inte gjorde mej ont längre, jag kanske bara behövde ha den för att skriva av mej detdär hemska jag kände innuti mej och att det faktiskt inte gjorde ont längre! :D...därför lever diqueen bloggen vidare, som en blogg som kan ge mej något mer än den andra "svarta" bloggen min pseudo "Fröken Prupps Grubblerier" hade...den får komma tillbaks någon dag som något annat.Jag behöver inte skapa min egen ångest längre :D... Kram!

2007-08-03 @ 13:47:23
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0