träningsvärk och tradera

Musklerna ömmar. Lite lagom. Sådär så att man känner sej duktig, men ändå kan röra sej utan alltför stort obehag. Och jag hade visst magmuskler. Trodde nästan att dom hade gett upp och stuckit.

Idag ska jag plocka fram lite urväxta kläder som jag ska sälja på Tradera. Har bjudit på en klänning till mej själv, så jag måste ju få in cash till den.

Tradera är verkligen bra träning för att jag ska lita på mej själv. Jag har nämligen blivit fruktansvärt osäker. Litar inte på mej själv längre utan dubbelkollar och trippelkollar och...

Jag har satt upp några regler för mej själv:
Först kollar jag att plaggen är okej, lägger ut dem (...och går sedan och har ångest för att jag har missat något).  Jag får absolut inte gå och kolla på plaggen i efterhand. Min första bedömning är så klart okej!

När jag sedan ska väga och skriva adressen får jag bara titta på vågen /adressen en gång. Inte dubbelkolla. För det blir ju rätt från början.

Hemskt jobbigt, men jag vill verkligen inte vara en osäker person.
(Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att sådana människor är ganska jobbiga.)

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Ska också Tradera vissa saker... måste bli av med lite överskott om jag ska flytta. Annars också. Lycka till och ha en bra dag!

2007-08-30 @ 09:46:58
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: maria

Hihihi, jag kan oxå tycka att såna människor kan vara lite jobbiga och så upptäcker jag att jag oxå dubbel och trippel kollar vissa saker... Visst är man lite fånig ibland... Ha en jättebra dag nu och lycka till på tradera! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0