disco!!!!

Här är det fullt ös till melodifestivallåtarna. Förmiddagen har vi tillbringat i affären medan mannen varit på ett läkarbesök som resulterade i kryckor och en remiss till röntgen. Till barnens stora glädje gick vi också in på apoteket och köpte nya tandborstar.

I eftermiddag ska vi skjutsa in mannen till sjukhuset och hälsa på mamma under tiden. Sonen ska sova över där i natt. Mannen funderar på om han ska åka till min brorsa trots att han inte kan hjälpa till som det var tänkt. I så fall blir det en tjejkväll här hemma, vilket ju kan vara mysigt.

Nu ska jag laga majsplättar till barnen. Vi vuxna får nöja oss med julmatsrester. Brorsan kommer hit om en stund, kanske kan han hjälpa till att äta upp det som är kvar.

Längtar som en tok efter några lugna ensamtimmar hemma. Jag får nog ta och köra iväg familjen någon eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Liv

Tack för kommentaren på min blogg. Det var trevligt att hitta din!
Du verkar ha fullt upp. Jag tror absolut att du skulle må bra av lite egen tid - du behöver det. Om det är möjligt, fixa det. God fortsättning på helgen.

2007-12-27 @ 14:43:30
URL: http://livslinje.bloggagratis.se
Postat av: Liv

Hej igen. Har kollat runt lite på din blogg och bland annat hittat dikter jag gillar. Är det du som skrivit dem?

2007-12-27 @ 14:46:41
URL: http://livslinje.bloggagratis.se
Postat av: Di

Hoppas mannen är ok, önskar dig en underbar morgondag! Kram vännen!

2007-12-27 @ 19:29:40
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0