förmiddagslugn

Sonen är hos bästisen. Äldsta dottern pärlar och mannen och minstingen har kört till tippen med skräp från källaren. Äntligen börjar vi se slutet på skräperan. Hurra!!!!

Vad jag gör behöver väl ingen närmare beskrivning. Fast jag har redan varit ute och burit skräp, samt gått en promenad med tjejerna och lagt de sista julkorten i brevlådorna. Så jag sitter här med gott samvete.

Efter lunch blir det barnens eftermiddag med julgodistillverkning (marsipan och mozartkulor) och lite julpyssel. Sonen har även bjudit in bästa kompisen till pysslet.

Jag har även tänkt klämma in julpyntning och klädning av julgran under dagen. Vi får väl se vad som hinns med. Vi har ju morgondagen på oss också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0