läggdax

Är så trött, så trött. Eftermiddagen blev hektisk.

Först vernissage på sonens skola. Jag och de tre barnen, varav minstingen med gelében mest hela tiden. Barnen hade gjort mycket fina saker. Vi var där i en timme och det gick ganska bra.

Min psykolog med sina två barn var där och det känns alltid lite småjobbigt när vi stöter ihop i vardagen (våra söner spelar i samma fotbollslag och  vi ses i affären och skolan då och då). Även om jag tror att han är så professionell att han håller i sär rollerna, så kan jag inte låta bli att känna mej lite...observerad.

Sedan mellanlandade vi hemma innan vi begav oss till dagisets julfest. Där gick det också bra. Minns hur det kändes förra året och det var väldigt stor förbättring i år. Det känns skönt när man kan se framstegen så konkret,

Nu ska jag gosa lite med mannen om han fortfarande är vaken. Imorgon bär det av till Malmö och sedan ses vi inte förrän på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0