reasynd

Nu kunde jag inte hålla mej längre. Inhandlade idag de här byxorna på me&I:s rea. (Och hur fick jag nys om dem då? Jag förmodas ju inte läsa reklam längre, än mindre hålla koll på nätbolagens julkalenderreor...):

image67

(Inte alls min stil med rosa egentligen, men de här var himla fina till mina hemmaklänningar (se nedan) och dessutom jättesköna.)

image70

Den senaste tiden har jag faktiskt köpt lite fina vardagskläder. Jag känner mej mycket piggare i klänning än i slafsiga mysbyxor. Och det är ju lika bekvämt.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

hm, precis sådana kläder vill även jag gå runt och skräpa i här hemma... med den skillnaden att jag nog har långa vita hundhår överallt på dem.

2007-12-10 @ 20:17:15
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0