sista klapparna?

Ytterligare en klapp var till barnen och sedan är nog kvoten fylld.
Funderar på en internetbeställning. Smidigt och mycket lägre priser än i varuhusen.

Till 5-åringen. Playmobil sagoslott:



Till 2,5-åringen. Playmobil barn:
 

Till 7-åringen. Meccano:


Till svägerskan: ansiktsbehandling

Till syster: Hemligt (bloggläsare)

Till familjen: Airhockeybord (Har dock inte riktigt fått med mej min andra hälft på det här...än...)
Airhockey-Scorpio-47

Och sedan är det klart för min del. Känns skönt - speciellt om en dryg vecka när mannen kommer att börja härja om sina klappar (till min bror och sina föräldrar).

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Men du...vad dyra klappar. Jag har köpt mackenfilmen till sonen för den har han älskat sedan han var riktigt liten och vi kan ju inte leva på vänner i all evighet ;)

Annars blir det en bok till far, kanske vårt begagnade pussel till mor.

Maken och jag skippar nog det hela.
Sen har vi ju vännernas barn som får var sin liten sak och övriga barn i barnaskaran som har önskat sig
E L T A N D B O R S T A R!!!! Vad gör man inte för att slippa kariesangrepp *s*

2007-12-10 @ 18:25:04
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: malve

Hmmm...fem hundra kronor har jag som riktvärde till barnen. Gillar att köpa paket och så brukar de inte få grejjer under året mer än vid traditionella tillfällen så då ger vi lite mer vid jul.
Och airhockeyspelet hade vi nog köpt ändå, men det är kuligare att slå in det :)

Ansiktsbehandlingen är vi fler som delar på.

2007-12-10 @ 22:15:11
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0