bra-tack-hjälp

Idag kom jag äntligen iväg på en promenad ensam. Hade en del ångest men inga panikkänslor. Brottas fortfarande med mina helt ologiska kissnödighetstankar. Suck! Men det är ju så att om man känner efter om man är kissnödig så blir man ju oftast det. Och jag känner efter hela tiden.

Tidigare på dagen cyklade jag till apoteket och sen direkt till affären och då hade jag ingen ångest alls. Köpte jordgubbar men dom var inte så fina. Undrar om det finns jordgubbar när jag fyller år om en vecka.

Annars har dagen mest innehållit tvätt och städ. Barnen har haft kompisar att leka med. Och Mini, tja hon hängde väl på dem, lekte själv eller hjälpte oss.


Bra:
- har varit ute och gått min runda för första gången!
- har varit lugn
- har haft tålamod

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att medicinen fungerar
- tack för att det är sommar

Hjälp
- hjälp mej att samla lugn inför resan på fredag
- hjälp mej att lita på medicinen
- hjälp mej att våga se den jag är innerst inne

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Jag hinner knappt läsa någons blogg eller skirva i min egen nu när jag är hemhemma. Datorn är inte lika lättillgänglig här;) Hur känns det att öka medicinen? Känner du att den hjälper? Konstigt nog mår jag så BRA här, ingen ångest alls. Börjar få jobbiga tankar om att det är i staden jag mår dåligt, huh! Såklart är det väl inte så, det har bara varit stressigt där den sista tiden. Men är rädd att jag ska bli rädd för staden...Jag behövde verkligen två veckors sjukskrivning känner jag! Dessa dagar har bara gjort gott. Tänker inte ens en sekund på jobbet (som jag trodde att jag skulle göra...skuldmedvetet...)

2007-07-04 @ 22:08:28
URL: http://mintrygghetcipralex.blogg.se
Postat av: malve

Så skönt att du kunnat släppa allt och bara vara.
Ska öka medicinen på tisdag, men den har hjälpt en del redan, tycker jag.
Må så gott!

2007-07-04 @ 22:38:04
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0