bra-tack-hjälp

Dagen kom av sej lite när vi inte kom iväg till syrran, Så trist. Men vi åker imorgon förmiddag ohc stannar till på tisdag istället. Det bidde ingen skivspisning heller.

Blir svårt att komma på något direkt bra för jag har knappt gjort någonting, packade fram till lunch och sen gick dagen...har lekt med de barn som velat, spelat spel och plockat lite sniglar.

Kanske beror denna mentala tomhet på att jag gått och laddat för malmöresan och sen blev den inte av.
Luften gick liksom ur, och efter en stunds lättnad (det är ju skönt att slippa göra det man fasar för) så fick jag ju börja ladda om.

Bra:
- ångestfri
- glad
- kär

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att jag är förälskad
- tack för att jag är älskad

Hjälp:
- hjälp mej att klara av resan imorgon
- hjälp mej att ta reda på vad jag vill med mitt liv
- hjälp mej att våga leva som jag vill

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Hoppas du kan ladda om nu igen. Fast det kan du ju!

2007-07-06 @ 22:29:44
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0