dagens utmaningar

Jag, mannen och två av barnen var på Coop idag. Jag körde den näst svåraste vägen dit - via flera trafikljus. (Den svåraste är via motorvägen.) Det gick bra.
Innan vi gick in på Coop tog vi en runda i köpcentrets affärer. Fyndade bl.a. några tröjor till Midi.
Efter någon timme gick vi så in på Coop. Väntade på värsta ångestattacken men den kom aldrig. Så skönt!

Var och hämtade mina tre hundralappar också. Kändes som att få pengar.

Har nu mellanlandat en stund i soffan. Snart kommer mamma hit och ska vara barnvakt.
Mannen och jag ska på konsert ikväll.
Usch! Känns superjobbigt! Ångrar mej! Vill inte! Måste jag? Kan inte någon annan ta min biljett?

- Vi åker hem igen om du tycker det är för jobbigt, säger mannen.

Känns det bättre nu då? Nääääää! Inte det minsta!
Ett extra orosmoment är att konserten är flyttad. Det bli alltså itne den mysiga upplevelse som jag sett fram emot. Frågan är exakt var den ska vara nu. (Fast det är väl skyltat). Är det långt att gå från bilen? Finns det toalett där (så klart det gör)? och så vidare.... börjar jag oroa mej så kan jag inte sluta....

Men det blir säkert bra bara jag kommer dit. Går jag inte så kommer jag att ångra mej, det vet jag ju.
Tjohooo (??????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0