fem veckor med medicin

Fyra veckor med 20 mg. Tänkte att jag skulle skriva ner nuläget, innan jag ökar dosen.
Det är så lätt att glömma bort annars.
Om ångesten kommer, så har jag något positivt att fokusera på.
Fast det ska inte vara lika jobbigt att öka denna gången, sa doktorn.

Bra:
- mindre irriterad
- mindre sur
- lite bättre tålamod
- gladare
- mindre förväntansångest
- ingen allmän oro
- "kapade" panikattacker
- mer kär
- mer sexlust (kan ju hänga ihop m. föregående punkt)
  och det går oftast bättre nu.
- gått ner 2 kg

Mindre bra:
- mer lättväckt på natten
- svårare att somna om
 
Så medicinen har bara varit positiv! En dosökning borde väl ge bättre effekt på ångesten men förhoppningsvis inte mer biverkningar. Ska öka på onsdag.


Kommentarer
Postat av: Smillan

Så himla bra att du inte har fler biverkningar av medicinen!!!! Min sexlust försvann typ helt och bara det blir man ju deppad av...
Kramar

2007-07-08 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0