hemma igen

Det har varit ett par härliga dagar. Och det känns sådär att vara hemma igen - vi måste verkligen städa!
Och i vardagsrummet ligger en stor hög med tvätt som jag inte "hann" vika in innan vi åkte, eftersom jag bloggade för länge.

Struntar i Morden i Midsomer ikväll. Sitter dock vid TV:n så vi är iallafall fysiskt tillsammans, mannen och jag.

Blev tipsad om att "Håkan Bråkan och bebismysteriet" skulle vara en bra bok för att informera barnen om hur barn blir till. Äh, det var precis det jag redan berättat (snoppen i snippan), och dessutom blev den vuxne gravida i boken generad när Håkan frågade om hon också hade gjort det. Mina barn högg genast på det och frågade varför hon var så röd i ansiktet. Ja, varför? Det är väl inget man ska förmedla till barnen, att det är något pinsamt?

Fick några böcker till mej också. (Hm, fick och fick....). Ska börja med någon av dem imorgon.

Bra:
Har varit ute på promenad!
Har varit glad
Har umgåtts med familjen utan att känna mej stressad

Tack:
Tack för att jag finns
Tack för att jag är jag
Tack för att vi kan bada i havet
Tack för att jag har kunnat slappna av ett par dagar.

Hjälp
Orkar inte tänka ut några hjälp idag.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej hopp o välkommen hem till bloggen igen då :) !

2007-07-03 @ 23:10:03
URL: http://misjka.wordpress.com
Postat av: Nina på Johangården

Låter bra med några härliga dagar!

2007-07-03 @ 23:41:00
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: malve

Tack! :)

2007-07-04 @ 08:08:35
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0