3-årskalas

I natt dog mannens farmor. Hon var över 80 år och hade cancer. Hoppas det inte blir nåt strul med begravningen. Sist när hans mormor dog fick min svägerska för sej att dom skulle ha en egen krans. För att Inga varit så snäll!!!!??? När pappa dog hade mamma och vi syskon en krans ihop, när min farmor dog var alla barn o barnbarn på samma krans. Jaha, sa svärmor, men ni får fixa handblommor själva. Snåla så dom gråter när dom skiter! Usch! Inte reta upp mej i förväg nu.

Bara inte begravningen blir nästa fredag. Då har jag min sista terapitid innan sommaren - nästa tid är i slutet av augusti. Terapeuten ska ha låååångledigt. Hoppas det går att byta tid om det krisar. Vill ju prata igenom sommaren + hur vi börjar till hösten. Eller är det kontrollbehovet som spökar igen?????

Idag har vi varit på kalas hos kusinen som fyllde 3 år. Grillat och god tårta. Halvbra väder så vi var ute hela tiden. Skönt när barnen kan springa runt i trädgården. Fast inte så skönt att jaga Mini hela tiden. Hon ska hänga på dom stora men man vill ju inte släppa henne utan uppsikt nån längre stund. Och brorsan har planerat trädgården så smart (NOT!) så att man inte ser "lekplatsen" från uterummet.

Jag körde dit (ångest:3 - bra!!!!), men när vi skulle hem var jag jättetrött så mannen fick köra. Åt mackor och yoggi till kvällsmat. Vilken konstig middag, tyckte Maxi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0