bibblan med barnen

Idag känner jag mej jättenöjd med mej själv!!! Efter min vanliga hämtrunda på fritids och dagis cyklade vi direkt till bibblan och lånade böcker. Hade ganska mycket ångest innan, men gjorde det ändå. Kändes himla skönt efteråt!

Lånade några böcker till mej. Började läsa lite ikväll och insåg att två av böckerna handlade om mammaliv. Känner jag inte för att läsa om! 

Upptäckte idag att jag hade några låneböcker hemma som var försenade. Har nog aldrig inträffat tidigare. Har visst börjat släppa på min superkoll. Bra!!!! Tänk att det kan kännas positivt att ha glömt lånetiden....

Efter middagen cyklade jag till Apoteket och sen till ICA. När jag cyklade hem slog det mej att jag knappt haft någon ångest alls i affären. Hurra!!!!

Barnen och jag tog sovmorgon idag nu när vi inte hade nån tid att passa. Jag var optimist och satte klockan på 7.30. Sure! Mini vaknade vid 6 och sen kom dom andra två intassande vid 6.30. Så vi fick gott om tid och en mysig morgon tillsammans. Gör ett nytt försök imorgon....

Positivt:
* har ju skrivit tre saker här ovanför :-)*

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att det är jordgubbssäsong
- tack för att jag fick en mysig sovmorgon med barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0