dag 3

Idag har jag haft lite mindre huvudvärk. Dock har jag haft ångest hela dagen. Fast det kan ha berott på att jag var på föräldramöte ikväll. Har lagt in en fråga på SPS om man ska öka dosen eller inte. Min spontana tanke är annars att ta halv dos en vecka för att vara på den säkra sidan.

Det var föräldramöte inför ettan. Vi fick se klassrummet och träffa fröken. Hon var 60+ men verkade vara ung i sinnet. Två av Maxis kompisar kom i samma klass. Och två av tjejerna från dagis som bor i närheten. Han var vaken när vi kom hem (mamma var barnvakt) och blev glad - sen var han så uppspelt att han inte somnade förrän efter nio.

Jag har fått en kommentar tillbaka i bloggen. Va kul.


Uppdatering:
Kunde inte somna. Kände mej lite speedad, som när man druckit för mycket kaffe. Jobbigt. När jag tänker efter har jag nog känt mej lite så på dagarna också. Och allting känns liksom klarare, tydligare. Både tankarna och omgivningen. Ser allting med större kontraster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0