Jakten på mej själv

Näää, jag har så dåligt samvete för att jag ska gå här hela sommaren utan "tillbakatilljobbet-träning". Fast jag vet att jag måste träna på att bara vara. Men sån är jag. Jag tycker att hela den här sjukskrivningsgrejjen är så himla jobbig!!! Måste hela tiden bevisa för mej själv och andra att jag inte mår bra och har rätt att vara sjukskriven. Tycker det är jobbigt med bekanta som varje gång frågar om jag börjat jobba än. Dom frågar inte hur jag mår, eller hur det går med bilkörningen. Till exmpel min svägerska L. Så numera mailar jag henne nån dag innan vi ska träffas så att hon vet läget.

Jag kom på vad jag ska göra med min sommar!

Har ju skrivit om att jag har en idealbild av mej själv och att jag har svårt att få fram mitt riktiga jag. Så den här sommaren ska jag ägna åt "Jakten på mej själv". Jämföra idealbilden mot verkligheten. Tänker använda kameran för illustrationer + leta efter saker som jag tycker är JAG.

Känner jag mej själv rätt så får jag nog uppdatera inläggen efter hand som sanningen kryper fram....

Det här känns roligt och spännande. Inte ofta jag känner det inför något nuförtiden...


Kommentarer
Postat av: Em

Bara vara är skitsvårt! Hang in there. Och tack för besöket i min blogg. :)

2007-06-12 @ 20:30:10
URL: http://brinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0