mer kvinnlig än manlig

Hittade det här testet på himmel eller helvete-bloggen

Kontakten med min kvinnliga sida:

köpt en hårfön [ ]
fick min i födelsedagspresent.
sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
avsikten har väl inte varit att se rolig ut iallafall...
följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
ja, men dåligt sådant. har ingen vidare koll.
Standardkommentar till syrran: "den är fin på dej men jag skulle aldrig vilja ha den".
pratat känslor...nykter [x] 
ja...
skrattat under en romantisk komedi [x] 
skrattar alltid minst en gång i varje film, oavsett kategori.
berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x] 
absolut.
ringt upp en person utan konkret syfte [x] 
är inte så förtjust i att prata i telefon, så det händer inte så ofta.
funderat på namn åt mina barn [x]
jaaaa. har namn klara fast jag inte ska ha fler...
insett storheten hos barbra streisand [ ]
lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
druckit cosmopolitan [ ]
vad innehåller den?
sett ett avsnitt av "sex and the city" [ ] 
aldrig. tittar inte på serier (utom House). och förresten har vi bara gratiskanalerna...
sett två avsnitt av "sex and the city" [ ] 
känt mig sugen på en kopp te [x]  
oftast kaffe, men te ibland en ruggig kväll.
känt glädje över att få blommor i present [x]
önskar mej alltid växter, får det nästan aldrig
gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
inte de senaste åren...
blivit arg utan anledning [x] 
ofta!
gråtit efter 9 fyllda år [x] 
brytt mig om hm:s val av modell [ ] 
nej, vet inte ens vad de heter...
insett storheten i linda skugges krönikor [ ]
läser dem ibland
kramat en kille [x]
dansat [x] 

Kontakten med min manliga sida:

ljugit om hur mycket jag har druckit [x ]
 för mina föräldrar....
ätit en blodig stek [ ]
 det får inte vara för rött.
läst en biltidning [ ] 
framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x] 
styrketränat [x]
en gång.
fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig,
enbart på grund av att hon var snygg [ ]
sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn,
inte alls gjorde ont [x]
tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ]
lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [ ]
läst en bok av jan guillou [x] 
har läst hela Hamiltonserien.
läst ett nummer av slitz [ ] 
dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [ ]
känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
gått på en ulf lundell-konsert [x ]
 har varit stort fan sen jag var 15. inte så stort längre dock...
använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [ ]
diskuterat bröst [x]
gjort lumpen [ ]
känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x]
och vunnit, så klart!
känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
lagat någonting på egen hand [x]
ja lagat mat... skojar bara. var ganska fixig en gång i tiden...
skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ]
tävlat i att dricka öl [x ]
 och vunnit, så klart!
påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [ ]


Kvinnliga: 14/22

Manliga: 10/24

Sicken tur, det kvinnliga övervägde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0