överraskning

I morse när jag cyklade med barnen till dagis kom det en överraskning gående längs cykelvägen! Min lillasyster! Hon skulle inte komma till oss förrän imorgon, så det var ju skoj. Nu har vi ju hunnit prata lite på tu man hand, i lugn och ro. Imorgon är hela familjen hemma, och då blir det sällan något sagt. Barnen vill ha all uppmärksamhet. Dom älskar sin moster!

Dagens mellis: risifrutti som blev över i helgen. Jag har tvingats bli riktigt seriös med mellanmål, annars hungrar jag i hjäl. Och ändå har jag gått ner ännu mer i vikt nu... men det gör ingenting...

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Åh vad jag önskar att min lillasyster kom hit!! Hon är terapi för mig. Får mig alltid på bra humör! Tyvärr bor hon 90 mil bort, snyft!

2007-06-26 @ 11:33:49
URL: http://mintrygghetcipralex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0