skolavslutning imorgon...

Aj, aj, aj. Mini sov inte på dagis och var jättetrött i eftermiddag. I ett obevakat ögonblick strax före middagen somnade hon och gick inte att väcka. Nu har hon vaknat och sitter och äter macka. Undrar hur länge vi får vara vakna ikväll.... 

Mannen har kommit på att det bästa man kan göra i värmen är att grejja i källaren, svalt och skönt. Så nu har han tagit ett nytt tag med kaklingen av toaletten nere. Det är 2,5 år sen han började riva ut den gamla inredningen. Han är lite snabb från tanke till handling ibland.

Har nog bestämt mej för att följa med på skolavslutningen. Jag tror jag kommer ångra mej annars. Får se om jag stannar utanför eller ställer mej längst bak i kyrkan. Fast jag bestämmer mej inte helt förrän imorgon. På så sätt hoppas jag att jag slipper förväntansångesten.


Positivt:
- jag cyklade till affären (ångest: 4)
- har varit glad och lugn med barnen idag
- har skrivit kommentarer i ett par bloggar jag läst

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att jag har så härliga barn
- tack för att jag har en händig man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0