Mors dag

Mannen och barnen är hos farmor o farfar på mors dag. Orkade inte följa med! Har äntligen bestämt mej för att försöka följa mitt inre och lyssna på vad JAG vill och kan. Inte det lättaste! Brukar ju gå på som en ångvält och köra över mej själv totalt!  Fast det brukar jag inte upptäcka förrän långt senare. Tänkte att den här bloggen kan vara till god hjälp för att få rätsida på livet...

Fick sovmorgon och frukost framdukad av V i morsdagspresent. Och en jättefin teckning av min goa A. Av lilla E fick jag puss o kram och "Älkar dej mamma!". Allt vad en mamma kan önska sej!  Tycker inte det ska vara massa köpta grejjer - det viktigaste är ju att bry sej om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0