ensam hemma

Ett par timmar i lugn och ro. Men jag väntar på ett par som ska komma och köpa vår spjälsäng så jag får inte ro till någonting.

De skulle ha kommit igår men det dök aldrig upp någon. Idag ringde tjejen och sa att de fått fel telefonnummer. Hennes man hade kört vilse och hade försökt ringa men kommit fel. Jaha, sa jag och gav henne mobilnumret.

En stund efter det att vi avslutat samtalet slog det mej: hon hade ju ringt till mej. Så numret måste ju varit rätt.
Jag undrar vad hennes man gjorde igår...

Kommentarer
Postat av: Isprinsessan Anna

Ja det kan man undra...

Annars vill jag bara säga att jag tycker du är otroligt bra på att "ta tag i" såna surdegar som ligger och pyser i många relationer. För ibland kan man undra om det motsatta könets definition av "viktigt" egentligen är "roligt"... Om du förstår vad jag menar...

a.

2007-11-18 @ 20:09:48
URL: http://bakomkulissen.blogspot.com/
Postat av: Eva

Ja men det där lät ju lite mysko. Men hoppas de dyker upp och köper sängen.

Jag minns förut när jag skulle sälja barnkläder, folk ringde och sa att de skulle komma - sen dök de aldrig upp. Dålig stil. Nu funderar jag på att sälja på någon slags loppis istället.

2007-11-18 @ 20:14:03
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: malve

Anna: Köksplock är ju verkligen urtrist. Att bara sticka ut och snickra lite är ju lockande.
Min terapi just nu går ut på att sänka vardagsstressen. Väldigt nyttigt.

Eva: Japps, den är såld nu. Jag har sålt lite barnkläder på Tradera, men det är ju ett himla jobb med allt packande. Loppis är nog ett bra sätt.

2007-11-18 @ 20:57:47
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0