höjd ribba

Vad har jag gjort den här veckan?
Min första tanke var: Ingenting. Jag har bara gått här hemma hela dagarna.

En närmare titt på veckan ger dock en annan bild.
- lämning och hämtning av barnen varje dag, en utflykt på 45 minuter två gånger om dagen.
- ett besök på vårdcentralen
- jag har kört till dotterns dans med alla barnen
- veckohandling med bil (till lokala ica)
- fika hos en kompis
- telefonsamtal med jobbet
- och imorgon terapi


Ganska mycket för att vara ingenting. Dessutom blir det säkert någon vända in till stan i helgen. Kanske bio med barnen.

Jag tror att jag tänker på vad jag gör utifrån min panikträning. Och då är det egentligen bara dotterns dans som "räknas". Varför tänker jag så? Varför känner jag mej dålig om jag inte paniktränar? Jag ska ju inte göra det. Mer än att jag vill vara kvar på den nivån jag är vilket innebär att jag någon gång ibland måste genomföra det jag tycker är jobbigt. (Jag har slarvat med trafikljuskörningen, så nu känns det jobbigt igen...)

Och dessutom. Vore det så hemskt om jag inte gjort någonting den här veckan?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0