inköpsrunda

Första turen till affären med mina nya föresatser:

Ekologiska varor
Mjölk och kaffe
Tänkte inte ens på att kolla äppelmoset.

Erbjudanden+ Bara handla det jag behöver
Uj, vad mycket erbjudandeskyltar det finns i affären.
Lyckades inte riktigt med föresatsen att bara köpa exakt det jag behöver.

Klarade kaffefällan (3 för 79:-) men åkte dit på Keldas såser (hela 4 kronors rabatt om man köpte två)
och vid glassen var allt försvar borta (ett paket för 33:-  två för 50).


Terapeuten sa att till en början kommer det här att kosta mer energi men i längden kommer stressen att minska. Så sant, så sant. Jag blev alldeles snurrig av att försöka stå emot mina impulser.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Då får väl nästa utmaning bli att handla ekoprodukter under rubriken spannmål. Där finns mycket nyttigt och gott att hämta :)

2007-11-25 @ 15:17:08
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: malve

Japps. Idag var det dock inget sådant i korgen. :)

2007-11-25 @ 19:56:06
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0