seg morgon

Jag fick sovmorgon idag också. Jag kom alldeles för sent i säng på grund av en ganska tråkig film som var hela tre timmar lång. Och sedan kunde jag inte somna. Tankarna på framtiden surrade och oroade. Vid halv fem vaknade lillprinsessan. Min kära make vyssade och gjorde välling, men när hon skulle somna om var det bara mamma som gällde. Egentligen ganska mysigt...bara det att hon inte somnade igen. Och sedan kom sonen infarandes.
Pappan gick upp och satte på teven. Och jag fick sova till halv nio när sonen fick ett släng av mammalängtan och kom instormande och kastade sej i sängen.

Idag blir det fönsterputsning och en tur till affären. Muren blir klar under förmiddagen så eftermiddagen är min.
Underbart! Funderar på om vi ska baka lussekatter. Det är ju advent nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0