snart bär det iväg...

Trots dålig sömn, eller snarare lite sömn, när jag väl sov sov jag gott, känner jag mej laddad.
Jag låg inte och ältade morgondagen men tankarna for iväg åt alla möjliga andra håll (kanske för att hålla de jobbiga tankarna borta).

Det jobbigaste just nu är allt runt omkring. Det är svårt att få parkering så jag måste vara ute i god tid, men å andra sidan vill jag inte komma för tidigt för de har inte öppnat och att stå utanför och vänta känns jättejobbigt.
Trots att jag är tidspedant så ska jag idag faktiskt inte räkna med eventuellt strul.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Håller tummen för att det går bra. Både med bilkörning och möte! Kram

2007-11-29 @ 11:26:28
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0