snopet

Laddade upp för en sedvanlig tisdagkväll med House.
Ett av de svåraste fallen utlovades.
Och så repriserades ett avsnitt från den här säsongen.
Så nu är teven avstängd. Och jag ska gå och lägga mej.

En kort tupplur blev det idag. I soffan med Stjärnornas krig i öronen.
Fick inte sova så länge, för sonen väckte mej bara för att säga att han skulle gå på toa.
Kanske lika bra det, för nu är jag jättetrött och kommer att somna direkt. (Hoppas!!!)

Ikväll hade huvudvärken släppt så förhoppningsvis är jag barnfri imorgon.
Inte för att han gjorde så mycket väsen av sej idag, min lille plutt. Han låg stilla i soffan halva dagen.
Absolut inte likt honom. När vi hämtat systrarna stängde alla tre in sig på sonens rum och lekte i mer än en timme. Nästan lite tråkigt men det är ju synd att störa när leken flyter på.

Jag hittade en lapp från dotterns dans i fickan. Där stod att man måste köpa biljetter till julavslutningen och dessa släpptes den femte. Hoppas att det finns biljetter kvar! En förälder får följa med barnet så det är ju inte hela världen, men lite snopet. Vi vill ju båda se vår prinsessa dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0