söndagkväll

Besöket på ön resulterade i några reafynd (tröjor och skor), en nyårsklänning och en täckkjol. Verkar ursmart att dra på en kjol över byxorna när man går till och från dagis istället för att böka med långkalsoner eller termobyxor.

Jag körde både dit och hem. Nu när jag vet att yrseln beror på järnbrist och inte panikångest så känns det lättare, men det ska ändå bli skönt på tisdag när jag ska ta en massa prover och sedan börja med järntabletter igen.

Antar att det är därför jag är så himla trött också (förutom att jag sover dåligt). Sitter här och kan knappt hålla ögonen öppna så jag tror att det blir tidigt i säng. Tar nog med mej en bok.

Imorgon är det dagisdax igen. Undrar hur vädret är imorgon...om vi kan cykla eller om det blir promenad. Att gå känns jobbigt men samtidigt skulle det vara skönt att komma igång med det för det är ju inte så farligt som jag tror. Jag gick ju med barnen hela förra vintern.

Nu väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Godnatt och sov gott!

2007-11-18 @ 21:43:29
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Kul med en massa nytt=)
För några månader sedan var jag oxå i en extrem trötthetsperiod men mina tester visade inget. I mitt fall var det förmodligen kroppen som efter flera månader av för lite sömn försökte kompensera det genom att sova hur mycket som helst.
Nu är jag inte lika trött även om vissa dagar är jobbigar än andra. Höstmökert gör inte saken bättre, speciellt efter den dåliga sommaren(här i skåne iaf).Skönt att de tar tester så du blir kollad.

Här är en till som ska gå och sova.
Natti natti

2007-11-18 @ 22:17:29
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0