veckans mat

Det här ska vi äta den här veckan (jag har ju fått på min lista att göra matsedel):

Måndag:    Potatissoppa, bröd m falukorvsrest och grönsaker
Tisdag:      Blodpudding, vitkålssallad
Onsdag:    Fisk i örtcremefraiche, potatis, ärter
Torsdag:    Majsplättar 
Fredag:      Lasagne, vitkålssallad
Lördag:      Lasagnerest
                    Kotlett, rotsaker i ugn, yoghurtsås (eller ev. gäster)
Söndag:    Lax, potatis, avocadosås
                   Karréstek, potatis, brunsås, sallad


Kommentarer
Postat av: maria

Så, det är så man ska göra, lägga ut sina matsedlar och sen när man tröttnat på sina egna så går man och lånar hos andra:))) Kramar

Postat av: Auriana

NÄMEN... Ska du EV äta gäster på lördag.
Tror inte jag vågar hälsa på hos dig
;)
Grådag här idag..
Ska försöka sysselsätta mig så inte tankar tar över.
Ha det gott vännen..
Kjam
Auriana

2007-11-12 @ 10:46:27
Postat av: Erik

Du nu blev jag ju helt jätte sugen på lasange, tack för den :O

2007-11-12 @ 13:01:53
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: malve

maria: varför inte...tycker att jag kör runt med samma rätter för det mesta :)
auriana: fniss...vi har billigt matkonto iallafall ;)
erik: vassego ;)

2007-11-12 @ 15:26:15
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0