vinterlördag

Resten av familjen är ute i pulkabacken. Strålande sol och gnistrande snö.
Jag ska duscha och plocka lite. Och göra pizzasallad.
Sedan blir det mellanmål med varm choklad och rågbullar innan vi åker till köpcentret. Jag ska köra, har jag tänkt.

I eftermiddag ska tjejerna på kalas ute på landet till dagiskompisar (tvillingar). De bor i min morfars föräldrahem, så jag vill väldigt gärna köra dem dit. Även om de har byggt om huset så är det ju spännande att se miljön där min morfar växte upp.

Och ikväll kommer familjen W hit. Så dagen känns ganska fullspäckad. Men jag ska försöka ta det med ro. Och nu när vi har vårt städschema har vi ju helt plötsligt ganska fint för det mesta. Så nu "behöver" vi ju inte lägga en massa energi på städning idag.

Kommentarer
Postat av: Di

låter skönt, ta det med ro och ha en underbar dag!
Njut av dagen..
Kram

2007-11-17 @ 11:38:21
Postat av: Eva

Nej, skippa städningen idag och njut av en härlig lördag!
Kram,
Eva

2007-11-17 @ 12:24:45
URL: http://suntliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0