bra - tack - hjälp

Imorgon är det 4-åringens födelsedag! Hon blir fem. Fast hon har tagit det med ro. Somnade direkt ikväll och har inte varit sådär födelsedagssprallig.

Det har däremot storebror varit. Han fick fnatt när han inte fick se presenterna som jag slagit in. Han lever livet till max. Alla känslor blir jättestora. Och så även förväntningar. För omgivningen blir det lite jobbigt...och för honom själv också skulle jag tro.

Och jag känner mej också lite födelsedagspirrig. Jag älskar födelsedagar...och julafton...


Bra

- jag har tagit det lugnt

- jag är en bra mamma

- jag är busig


Tack

- tack för min underbara flicka som kom till oss för snart fem år sedan

- tack för livet

- tack för att jag kan ge mina barn det de behöver

Hjälp
- hjälp mej att ha tillit till mej själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0