fortsatt röjariver

Jag gjorde som jag sa och kröp ner med en bok.
Läste en liten stund, men la ifrån mej boken strax före halv tio.
Och sedan sov jag som en stock.

Hade jag fått sova tills klockan ringde så hade jag nog varit pigg idag.
Men lillsnuttis väckte oss vid halv fem.
Skulle ha välling och kissa och...

Idag blir det fortsatt röjning.
Ska nog gå igenom min garderob en gång till.
Jag har en del kläder som jag tänkt att jag kan ha när jag jobbar.
Men, alltså. Dem kommer jag ju med största sannolikhet inte att använda...
Och så ska jag prova igenom allla byxor.
Smalare än så här blir jag nog aldrig. 
Och isåfall kan jag ju faktiskt köpa nytt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0