fyra barn i soffan

Kusinen har sovit över i natt. Mycket fniss och bus innan de somnade, tjejerna.
Tur att de är lediga idag. Mannen har tagit pappaledigt.

Jag ska till terapin och på hemvägen ska jag åka förbi kompis T. På eftermiddagen ska jag träna.
Så det blir en riktig pappadag för mannen.

Och sedan är det helg! Igen....Tiden går så fort. Jag tycker ju att jag går framåt hela tiden, men när man ser veckorna rusa iväg kan jag inte låta bli att känna mej lite stressad. Jag kommer inte att vara tillbaka till jobbet i oktober heller... Jag vet, allt har sin tid, skynda långsamt och allt det där. Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Malve!
Blir glad att jag hittat din blogg! Känner igen mig i mycket i du skriver ska du veta. Kommer gärna in och läser fler gånger :)
Trevlig helg!

2007-10-05 @ 08:44:13
URL: http://balansgang.blogspot.com/
Postat av: maria

Jag vet, så känner jag oxå ibland att sjutton oxå jag har inte blivit bättre ännu, när ska jag bli det? Men det är ju skillnad lite grann, du kan träna jag ska bara vänta... Men man undrar ändå när tiden rusar fram... Hoppas att fredagen blir bra! kram

Postat av: Penny

Hoppas du har en trevlig dag och att vädret är lika fint som här nere i Skåneland. Du är så duktig med din träning! och då menar båden den med ditt inre och den på gymet. Love ya my big Sis.

2007-10-05 @ 12:53:34
Postat av: malve

Jenny: så roligt att höra. välkommen tillbaka
maria: att bara vänta måste väl vara jobbigare, trots allt. kram:)
penny: spegel:)

2007-10-05 @ 18:55:42
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0