helgfundering - igen.

När jag tänker på det ett varv till.
Igår när jag inte längre hade det fulla ansvaret för hem och barn kunde jag ju släppa allt och slappna av.
Då var det ju inte så konstigt om ångesten kom.

Veckan har ju varit lagom jobbig ur göra perspektiv.
Men ur mental synvinkel har den ju varit hur tung som helst.

Idag ska jag iväg en sväng ensam och träffa några kompisar. Funderar på om jag ska ta motorvägen.
Men jag vet inte...det känns jobbigt. Samma motorvägssträcka som jag kört flera gånger under veckan.

Kommentarer
Postat av: maria

Godmorgon! Du kanske bestämmer dig för motorvägen precis innan du åker:)) Det går bra ska du se! Hoppas att du får en fin söndag, vännen! Kram

Postat av: malve

Ja, jag tog motorvägen till sist. kram:)

2007-10-14 @ 14:43:11
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0