house

Nu bänkar jag mej för veckans avnitt av House. Den enda serie jag följer, men den går under rubriken "Saker jag gör tillsammans med min man".

Dagen avslutades i idiottempo. Jag vet inte varför det blev så. Men jag kände mej nog rastlös. Hämtade barnen och sedan åkte vi till affären. Och efter det har jag tvättat och hängt tre maskiner tvätt, bakat äppelkaka, vikt tvätt och städat köket.

Märkligt, har tänkt hela dagen på hur jag ska vara framöver, och så börjar jag med att göra mycket mer än vad jag brukar. Eller är det min vanliga logik:
kör på hårt för att få undan allt så att jag sedan kan vila med gott samvete.

Nu, tevekväll.

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Eller är det så att du börjat tänka att det blir gjort blir gjort. Och helt plötsligt gör man saker utan att planerat det. Och då kan mycket bli gjort. Sån är jag iaf vissa dagar. :)

Hoppas du inte tog ut dig för mycket bara.

Kram och sov gott!

2007-10-16 @ 22:50:42
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: malve

Ja, tvätten känns aldrig stressande. Så det är kanske därför jag pysslar med det nu...kram

2007-10-17 @ 08:53:59
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0