internetstrul

Upptäckte till min stora fasa att jag inte kom ut på internet idag.
Jag fick snällt vänta tills min man kom hem och åtgärdade problemet.

Under den datorabstinens som följde spelade jag lite pinball. Och blev superstressad.
Klarar jag inte ens ett vanligt reaktionsspel längre?

Efter en mardrömslik natt var jag inte så pigg i knoppen när jag kom till terapeuten idag. Och jag lyckades inte få till en diskussion om det här med sjukpenisonering vs sjukskrivning. Det känns lite trist. Han vill att vi fokuserar på de uppgifter vi jobbar med, men idag hade jag helst velat prata... hans inställning är dock att vi tar en sak i taget och diskuterar detta när det verkligen är dags...

Natten ja. Trots att jag var så trött igår så kunde jag inte somna. Försökte med avslappning och diverse kroppsfokusering men det funkade inte. Vid tvåtiden vaknade minstingen och sedan höll hon låda i två timmar. Efter det somnade jag, men drömde en dröm som var en korsning mellan Stjärnornas krig och Sagan om ringen (boken). Jagad av Darth Vader...hua!

Nu steker jag pannkakor till dotterns Pettson och Findus-kalas imorgon. Pannkakstårta ska det bli. Roligt med en femåring som inte vill ha prinsesskalas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0