nu ger jag upp för idag

Jag har suttit här och försökt få ner mina tankar på pränt.
(Eller snarare: jag har suttit här och försökt få upp mina tankar på skärmen.)

Utan resultat.
Fragmenten från förra terapin, mina tankar inför terapin i morgon, mina tankar över hur jag förhåller mej till mina vänner...ja, mycket har snurrat mellan öronen ikväll. Men jag har inte lyckats fånga en enda tanke.

Tröttheten ligger som ett hölje runt hjärnan. Inga tankar slipper ut. Inte ett enda ord har jag lyckats fånga och slå ner i tangentbordet.

Så nu går jag och lägger mej. Ser fram emot en hel natts skön sömn. Hoppas kan man ju alltid.
Imorgon är det fredag och sedan ännu en hektisk helg utan vila.

Dessa helger...det tar flera dagar att komma i fas när det går i ett i flera dagar.
Men nästa vecka väntar ju min semester....ser fram emot den med skräckblandad förtjusning.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Auriana

Kikar in o önskar dig en skön helg.

Har skrivit blogg både här o där om du förstår ;)
Varm kram
Auriana

2007-10-26 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0