onsdagmorgon

Natten var inte rolig. Huvudet snurrade så att jag mådde riktigt illa. Och när jag somnade drömde jag knasiga drömmar så att jag vaknade. Förmodligen medicinen som bråkar...

Ledsamheten sitter fortfarande i. Funderar på varför. Kanske för att jag redan har varit hemma i ett år. Lång tid! Och det känns lite jobbigt att säga att det blir ett bra tag till...jag skäms nog lite, tror jag.

Idag ska jag inte göra något särskilt. Ska kanske ordna lite i mitt rum/gästrummet, så att det blir klart någon gång. Sedan har jag en plats att vara på där jag inte behöver plocka undan efter mej på en gång.

Och så ska jag cykla förbi och se om E är hemma. Känner för att prata lite...

Kommentarer
Postat av: Di

Glömde kramen..här kommer den istället:)

2007-10-17 @ 09:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0