snön faller

Eller, har fallit rättare sagt. Det var lätt att få upp barnen idag. De rusade till fönstret och tittade på det fantastiska vita som låg på marken. Drömde om pulkaåkning och snögrottor.

Men nu skiner solen, så det förblir nog en dröm ett tag till.

Och idag känner jag mej ännu mer tacksam för läkarens beslut. Vintern hade jag ju helt förträngt. Bilkörning på isiga vägar, rädslan för att det medan jag är på jobbet ska börja snöa...ångest!

Inser att jag måste börja promenadträningen. Snart kan vi inte längre cykla till dagis. Och jag vill inte ta bilen varje dag. Det är förresten nästan jobbigare att köra än att gå. Dagiset är utbyggt flera gånger, men man har inte ändrat hämtnings- och lämningsplats. Så med mycket fler bilar än vad som var tänkt är det ofta rörigt, och med snön blir det totalkaos.

Snart är det terapidax, och sedan ska jag äntligen träffa E.

Kommentarer
Postat av: Tobias

här skiner inte solen :(

2007-10-19 @ 09:29:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: malve

inte här heller nu:(

2007-10-19 @ 13:58:55
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0