sovmorgon

Idag är det förkylt här. Mannen lämnade barnen idag och jag gick och la mej igen. Och sov till halv elva. Skönt! Känner mej inte speciellt mycket piggare för det så det blir en lugn dag i dag. Inget röjande för min del. Dottern har sin dans i eftermiddag och min man ska jobba över, så jag siktar in mej på att vara lite piggare tills dess. Funderar på att svänga förbi någon hamburgerkedja på hemvägen, vi har inga storkok kvar i frysen.

För ovanlighetens skull kollade jag på teve-vädret igår. En stor sol sken över mina trakter. Men när jag kikar ut genom fönstret så ser jag då ingen sol, bara en massa moln. Fast den finns ju där bakom. Förståss.

Kommentarer
Postat av: maria

Fniss, såg oxå på vädret igår och det var stora solar men jag ser den inte.... Hoppas att du blir bättre under dagen nu! Kram

Postat av: malve

Just idag känns det här vädret helt okej. Tänker ändå inte gå ut...kram:)

2007-10-24 @ 11:45:10
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0