tisdag

Idag fortsätter jag med röjningen i förrådet. Lillasysters kompis ska ha barn snart, så jag lassar över alla barnkläder till syrran, som lånar ut dem till kompisen, och sedan sparar det hon vill ha för framtiden.

I eftermiddag ska jag till stan med mamma. På söndag är det dop av brorsdottern. Och jag har inga skor som känns tillräckligt okej för att ha i kyrkan. Och så behöver jag en kofta till min fina plyschtunika.

Fast jag ska börja dagen med att slå in presenterna till dottern som fyller år på torsdag.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej på dig, vännen! Så det är kalas på gång då?!! Roligt! Tänk så man gömmer dessa presenter och klappar och sen stänger man in sig och slår in alltihop, det blir nästan för mycket på en gång att slå in, särskilt till jul:)) Hoppas att din dag blir bra! Kramar

Postat av: malve

Jag har haft som tradition att slå in alla klappar kvällen före julafton. Den har jag skippat nu. Ungarna somnar ju aldrig och julklappsberget växer för varje år... kram:)

2007-10-23 @ 12:17:00
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0