...tröttare, tröttast

Oj, vad jag är trött ikväll. Har jag sagt att jag varit trött tidigare dagar så tar jag tillbaka det. Den senaste veckan har jag varit superpigg i jämförelse med nu. Jag är lika trött som i värsta graviditetsdipparna. Ända in i märgen.

Det har varit mycket att tänka på de senaste dagarna.
Och en hektisk dag i dag.

Bara det att jag skulle hämta barnen vid halv två gjorde att jag tyckte att jag knappt hade någon tid alls idag.
Och dessutom skulle jag städa lite (vilket jag inte gjorde) och lägga in räkningarna.

Åkte hemifrån vid ett och handlade lite fikabröd.
Kom hem med barnen samtidigt som kompis T med dotter anlände.
När hon åkte packade jag in barnen i bilen och körde och köpte hamburgare.
Tog motorvägen så klart. Och sedan förbi mannens jobb för att plocka upp honom.
Hem och äta och plocka i ordning i köket.
Sedan lägga barnen som hellre ville leka än sova.

Men nu är det tyst och lugnt.
Och jag sitter här och tänker på att jag inte förberett mej inför terapin den här veckan heller.
Kanske ska tänka lite på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0