är det rätt trots allt?

Gjorde ett test för att se vilken typ av yrke som passar mej.

Resultatet stämmer ju helt överens med den utbildning jag har. Och personlighetsbeskrivningen stämmer också.
Ska jag inte ändra bana, trots allt? Äh, det är ju bara ett test...

Teknik&Tillverkning
Du är en sån person som människor vänder sig till när de vill ha goda råd, och du är mästare på att leverera en lösning på problemen. Mest av allt gillar du praktiska problem där ditt sinne för logik sätts på prov. De som känner dig skulle framför allt beskriva dig som pålitlig, noggrann och praktisk. Du är inte direkt rockstjärnetypen utan verkar snarare i det tysta. Yrkesmässigt passar du in i IT-branschen, samt i teknik och tillverkningsbranscher, där du kan få programmera, kalkylera, planera och vara superpraktisk i lugn och ro. Det är inte osannolikt att du i framtiden kommer att klättra på karriärstegen och få ta en hel del ansvar i ditt arbete.


Testet hittade jag hos Molly.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hm... Jag gjorde testet jag med. Transport och säkerhet skulle passa mig... *s*
Huga, det låter inte jätteroligt. Inte alls det jag vill eller sysslar med. Fast noggrannhet stod det om och det har jag ju nytta av i mitt yrke.
Kanske jag inte svarade helt uppriktigt på frågorna. Hoppas hellre på det än att jag är så fel ute... :)

2007-09-26 @ 11:06:17
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com/
Postat av: XENA

Ska man gå efter det där testet så tycker jag nog du ska hålla samma kurs framåt..
Tror jag ska testa också.. fniss
Kram
XENA

2007-09-26 @ 14:31:04
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Stina

Jamen det kanske stämmer ju! :)
Jag provade göra testet, och jag fick det resultat jag faktiskt jobbar med.. kanske jag också är rätt ute då? :)

2007-09-26 @ 16:26:19
URL: http://livsinsikter.blogspot.com
Postat av: malve

Det borde ju vara lite kvalitet i det eftersom det var på KY:s hemsida. Men jag vet inte....på ett sätt har jag ju ett kul jobb men det är lite meningslöst tycker jag nog.

2007-09-26 @ 20:08:12
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0